Subject: Teabenõue - Fwd: Vastuväited Transpordiameti kirjale nr 8-1/21-002/17722-2
From: "Enn Luha" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 21:07:11 +0200

Tere

Vastuseks Transpordiameti kirjale 8-1/21-002/17722-2 saatsin 02.jaanuaril 
2025 kirja numbriga  02.01.2025 nr. 1-001 A

Möödunud on üle kahe kuu ja nüüd küsin teavet.

Teabenõude küsimusteks on:

 Kuidas on kirjas toodud  probleeme käsitletud ?
Millistele järeldustele ja otsustele on jõutud ?
Millised on otsuseid ja seisukohti kajastavad dokumendid ?

Enn Luha
Juhatuse esimees
Helia Puit AS
Tamme 25, Tõrvandi
Tartumaa 61715

Tel: +372 505 5650

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Enn Luha <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: N, 2. jaanuar 2025 kell 13:10
Subject: Vastuväited Transpordiameti kirjale nr 8-1/21-002/17722-2
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Tere

Head uut aastat!

Käesoleva kirjaga saadan teile vastuväited riigitee 3 Jõhvi-Tartu-Valga km 
138,4-152 asuva Tartu-Nõo lõigu rekonstrueerimise ehitusprojekti koostamise 
kohta.

Omalt poolt olen alati valmis selgitusteks, ühisteks paikvaatlusteks ja 
aruteludeks.

-- 

Heade soovidega,

Enn Luha
Juhatuse esimees
Helia Puit AS

Tamme 25, Tõrvandi
Tartumaa 61715

Tel: 505 5650

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.